Laskavý učitel

jakoby učil Zmijozel :

na učitele zírali

jako tele.

Když učil je brousit,

začli se ospalci trousit.

"Mně to moc klouže,"

vykřikla Nováková.

"Takhle né, to se ti zadře."

Radil jí učitel.

To všechno si pamatuje z učitelovy

laskavé psychologie.

Jarda je také sleduje bystrýma očima.

Myslí si, co je jí po klouzání,

když má přistávat.

A řekne : "Nováková moc kouří."

"A Orel nevnímá." 

Stěžuje si.

Macková zas čumí učiteli po pytli.

"Já...já?"

"Já jsem se jen zamyslela, pardón."

"Ty se jdi radši učit na trombón."

To byla, ale třída.

"Zkuste se vžít do role hrdiny,

jenž navléká nitě do díry bezedný."

"To už je moc," křičí Nováková.

A tiskne si svačinu na prsa.

Těší se na učitelku Lídu,

budou navlékat korálek

po korálku.

Jarda při navlékání,

vždycky tupě čumí.

Má radši učitele.

Bude to zábava,

až zase s něčím přijde.

Jako tuhle, když předváděl

jízdu na velbloudu.

Pochroumal Žďárkovi

dlouhou anténu.

Když snažil se přiblížit

suchou Saharu.

Žďárek byl prokleté hovado.

Pořád se mu něco stávalo.

Doma s ním zacházeli

surově.

Učitel proto mu jednou

pomáhal s holkou....

Jak psát má dopis milostný.

Holka se nadchla a Žďárek

prožil románek -

dva měsíce intenzivní lásky.

Sláva učiteli!

Všichni s ním nakonec

spokojeni.

Je totiž pověstný a

celá jeho třída, 

žáci si vzpomínají, s

s ním totiž nebyla nuda

i Věrka se k němu hlásí.

 

Komentáře

  1. Zdalipak umí i bruslit a svařovat elektrikou?

    OdpovědětVymazat
  2. ztuha...ty činnosti se asi musí mezi lidi dělit

    OdpovědětVymazat
  3. Já navlékala korálky s tetičkou. Navlékal i pes. Korálky byly všude.

    OdpovědětVymazat
  4. to jste hodná, že jste se o tom zmínila, ten pejsek je legrační...

    Já sbírala hodně součástek po dětech, mám totiž čtyři - dva velký a dva malý - kluky.
    Ti velcí jsou dvojčata a mají rádi hudbu a pěkně hrají. Ty menší už mají také koupené nástroje.

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Populární příspěvky z tohoto blogu